kväll

tjena sötnosar, imorse och på förmiddagen mådde jag inte så bra, helt utan andledning och därför börjar de känns lite olustigt nu eftersom jag aldrig betedde mig såhär för nån månad sen, men ja det är säkert inget att oroa sig för.
jag gick iallafall till emily vi åt kladdkaka sen kom hennes supersnälla pappa hem med bk till oss, de hade glömt cheesburgare och dipp så han åkte tillbaka och kom hem med dubbelt, två cheesburgare och två dipper. allt det till mig då hade jag redan käkat: kladdkaka, chickenwings, pomfritt m.m. haha så riktigt mätt var jag, sen frågar han om vi ville ha glass, nej tack ! mende var gott vi har också tittat på två mary-kate och ashley filmer jätte bra har läst båda böckerna. vi hade det ialafall skit mysigt och bara slappat. imorgon tror jag att jag ksa gå på bio, sommaren med göran. det ska bli roligt. är inte alls trött, trots att jag somnade vid 4 (?) inatt ? jag  och matte låg och pratade hela natten, tillsut fattade man inte vad man sa haha. ska titta på paradise hotell iallafall som amanda har smittat mig med hmpf.. fast först blir det 2 2/1 man puss skriver mer inatt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit du måste lära dig om styckeindelning osv.. dör av att läsa din blogg så jag ska nog sluta nu hihi

2009-08-14 @ 15:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0