i linköping

TJAFAN, nu sitter jag hemma hos min farmor och farfar min pappa är också här. har med mig min bärbara data fast fattar inte hur jag ska få internetet att funka, hmmm. mår faktist inte alls bra idag. jag och papaåkte bil hit vid 7 imorse, redan när ja satte mig i bilen kände jag hur illa jag måsse och efter en halvtimme var jag tvungen att spy, myisgt, sen somnade jag och sov hela vägen, har även legat ute i solen och bara sovigt och läst hela dagen. nu ska vi snart äta, grillat mums ! imorgon ska vi ner på stan oh jag hade tänkt ta med mitt presentkort på ginatricot eftersom jag vet massa saker jag vill köpa en tyvärr glömde jag det, mitt bankomatkort också bad for me. nu ska vi äta hörs senare
hahaha mycket gammal bild från när jag spelade fotboll i runby cuute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0