hemma hos aamanda

hej på er, nu sitter jag på amandas badrumsgolv med datorn på toaletten. hon  håller på att färga sin hårförlängning men det verkar som den blir grå, hmm..
imorse kom amanda till mig vid 1 så skulel vi gå till min mosters jobb (hon jobabr på dagis) där vi skulle praoa o titta lite o så. men min jävla pojkvän är så otroligt seg så vi kom inte iväg från mig typ förrän 20 över. sen gick vi dit och så men min moster va inte där, så onödig promenad ! då tänkte vi att vi kunde dra hem till en kompis där några andra kompisar också va, men där var man inte välkommen ? även fast de har fått vara hemma hos amanda o bada o så hela sommaren..
menmen, vi drog till centrum och amanda köpte hårfärg och vi käkade på subway. sen drog vi hit. 
ikväll tror jag inte att vi ska göra något speciellt känner mig inte direkt så taggad, kolla på film låter väl mysigt ?
we will see ! men vi hörs om ettt tag snyggingar, kisses


Kommentarer
Postat av: moa

det var verkligen inte det att vi inte ville att ni skulle komma till mig..

Det var av lite olika anledningar tex att en viss person lackade på oss där osv..



Vi brukar alltid kunna vara hos mig men idag var ett undantag förlåt då .........

2009-08-22 @ 03:41:06
URL: http://moamjornell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0