haha ojdå,

nu hann klockan bli halv 4. skulle ladda in lite bilder från mobilen. och plötsligt börjar över 5000 bilder laddas in. alltså ALLA bilder jag någonsin tagit med min mobil, oooops ! dom är alltså inte raderade från minneskortet ? och inte vet jag hur man gör det heller, har iallafall suttit med dedär nu i någon timme och fattar fortfarande inte ett skit.
har roat mig med att göra lite test osv på facebook också, kulkul. men nu börjar jag faktist bli lite uttråkad, idag alltså den 17e var det faktist 10 månader sen jag och matte blev tillsammans, har inte riktigt vart tillsammans i 10 månader men det var ändå då vi blev tillsammans, grattis till osss. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0