godnatt

godnatt gullungar, nu är klockan kvart över 2 och jag är riktigt trött. jag och matte låg och tittade på film till över 5 igår natt så inte undra på att jag är trött. stackarn han börjar skolan imorgon, själv börjar man ju inte förrän på torsdag najs ! här är lite bilder från innan the voice igår, blev inte mycket bilder, men finns mer bilder på facebook. imorgon vet jag inte vad som händer, amanda prata om att de skulle tälta på kvällen, fast jag känner inte för att göra de det är lite fel personer för min smak. haha nej men sen är de otroligt kallt också ! sen resten va veckan har vi inget bestämmt heller, min mamma och pappa har målat/tapetserat om hela mitt rum nu så det är jätte fint, (bilder kommer imorgon) så ska väl fixa lite med det sen ska jag damsuga hela huset så får jag pengar, caashflow kan behövas eftersom jag bara har 70 kronor kvar innan jag får nästa barnbidrag. jobbigtvärre ! nu ska jag titta lite på mer sex and the city sen blire tillosova, pussar på alla rumopr. NOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0