förstaskoldagen avklarad

hejsansvejsan ! då har man klarat av första dagen i skolan dårå. jobbigt jobbigt. suttit och lyssnat på en massa skit information och fått en massa papper osv. nu sitter jag alice och amanda hemma hos alice och käkar nudlar och dricker ramlösa.
jag och alice har utvecklingsamtal halv 1,sen ska jag och emily till kista en snabbis för hon skulle köpa en massa saker. sen har vi fått lite inlämmningsuppgifter som vi ks aha gjort till måndag men vi är lediga imorgon så det är najs kebab ! Jajaj, nu ska jag vara litesocial och söt, tihi. pussar alla kuddar. jaa, ska man skratta eller gråta åt detta ? skratta nog HAHAHHA, dör finns typ hur många som helst sånna här bilder på alices data, heeemskt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0