back on track

gulligt att folk fortfarande besöker min blogg även fast jag hade tänkt sluta blogga. men nu ska jag få en nydesign så nu börjar jag väl igen :)
under tiden jag inte bloggat har inte så mycket speciellt hänt, sovit med matte varje natt varit på grönalund osv, tagit det lungt.
igårkväll började det med att jag amanda och ctåt hos amanda sen kom även de andra tjejerna, vi fixade oss och sådära sen gick vi till stationen och tog bussen till norraberget. så gick vi till ladan för att träffa moa marre denice och några killar. jag och alice hade 10 centimetare på fötterna så det var inte så roligt, för när vi komemr dit säger dom att vi ska på hemma fest i runby, så de var bara att gå tillbaka. när vi kom fram var det bara några randoms där, men vi var väl 20 stycken, hann bara vara där 40 minuter eftersom några riktigt omogna människor som inte fick komma in efetrsom det var en litenlägenhet började slå sönder rutor osv så kom hennes mamma dit och polisen var påväg så det var bara att dra sig därifrån. vi gick ut och det blev massa bråk osv fulla människor alltså, jaja kvällen slutade väl sådär jag och matte gick hem till honom och sov.
imorse tog jag hand om min pojkvän hehe nä men jag var riktigt snäll faktist, sen gick jag hem till amanda där några tjejer var och badade i hennes pool och chillade riktigt najs. nu ska jag snart gå hem till emily där några tjejer är så ska vi mysa riktigt mycket eftersom alla är riktigt trötta och inte sugna på att göra något speciellt. imorgon ska jag dessutom upp vid 6 eftersom att jag ksa åka till linköping söndag/måndag. vi hörs nog ikväll kram johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0