29 april

Hej tööööööööööötisar. Nu sitter jag framför the computer o tjillar. Har ju vart på dans dårå, Ägde asalways wiie uppvisning om två veckor. Hoppas man inte gör fel de skulle ju vara banne pinsamt ! Och veet ni på onsdag om två veckor ska jag färga håret, wiie igen och på onsdag om fyra veckor ska jag fixa naglar wiiiiiie fy vad mysigt. Kommer äga att jag ska ha svart hår, men som Matte och Emily sa ofta man färgar svart till sommarn ? Fast e man cool så e man. Hahha noone verkar veta något som händer imorn min familj o andras familjer ska iallafall äta middag hos AManda asalways poå valborg o midsommar o kräftskivor o sådära. Sen kanske vi drar en snabbis till brasan vid station för o få den rätta känslan liksom, sen har jag snackat med Matidla kanske träffar henne. Äsch får vä lse vad som dyker upp. Eller dyker ner ;O Kul jag e..
 Usch idag på tåget hem från dansen så sitter jag Emily o Ct o snackar om att de va i asmånga skolor som de va folk o snacka om typ droger o så idag. Så sitter fuuuuulaste tjejn typ breve oss som vi suttit o kollat snett på. Så ba tar hon av sig hörlurarna ( som hon suttit o dansat till musiken) o ba: Va du också där ? Jag ba: va ? Såbörjar hon snacka om att hån gick i en skola vid Malmvägen som va för invandrare alalalalalal shit hon va asful verkligen. Lite småfet med förkort tröja o bristningar på ryggen, blek som ett spöke, svart stripigt kort hår med fetaste utväxten (okej jag ska inte säga nått..) Tänderna satt typ en cm från varann, läpparna va så himmla röda.. Shit höll på o rammla av sätet =|  Jajja alla kan ju itne va snygga som vi, Hehehehhe. Nu ska jahg duscha KISSESSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0