Utkast: Hej babyyyys. ...

Hej babyyyys.
Kanonelakt väder idag alltså, igår låg jag ute och nästans svettades när jag solade och idag skulle man ju frysa ihjäl om man la sig och solade. Inte för att de skulle finnas så mycket sol heller.
Nu har jag kommit hem till Väsby igen. Fan vad mysigt Linköping är alltså. Igår när vi va där i "stan" oc hskulle äta så gick vi på en gata de va uteserveringar o de satt massa folk o solen lös sådär som den gör på kvällarna och jag hade ingen jacka eller så, och galet mycket snälla ungdommar finns de. Och när vi gick hem vid halv 12 var det fest överallt . Hhaha jag som skulle vilja bo där eller ? Asmysigt.
Kom nästan precis hem, sov hela vägen hem och även sovigt hemma. Haha astrött är jag, det kommer väl ändå inte hända något ikväll inte sådär kanonmysigt väder precis men man får väl se !
Nu segar mitt tangentbord otroooligt mycket och nu ska jag väl gå till någon eller så, ni vet mitt nya behov av att alltid träffa folk ? PUSSAR

tänk såhär fint  vare i förregår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0