22 april

Heeeeeejs, Nu är jag hemma igen. Har vert det i nån timme nu men jag fastnade framför alla bloggar, egentligen borde jag really plugga ! Kanoonmyckey ångest man får, fan vad nice att det snart är somarlov kommer äga kanonmycket. Idag hände det inget sepciellt hann bara med två lektioner så de va ju rätt chill. Har soprov imorgon och omprov i matte på fredag sen är det prao nästa vecka. Och valborg ! Någon som vet något som kommer hända då...? Fast först är det ju helg nu asnajs det också och många säger att det kommer bli bra väder jättekallt är det ju nu faktist. Emma jag och Amanda hade tråkigt på kemin så vi skrev en lista med grejer vi måste ja gjort i sommar, annars måste vi göra nått straff. Hahahha glömmer aldrig för två somrar sen när vi skulle gjort en sak, HHAHAH töntigaste grejen jag vart med om. Vi skulle ha strulat med X antal killar innan skolanbörjade igen, men somsagt det där var länge sen...
Här är några av grejerna, men jag tänker inte skriva alla (a)

*Bada, eller ha gått i fontänen i stan.
*Gå till centrum barfota
*Sova i en kundvagn
*Baxa en gbglassgubbe (idén tagen av Oskar)
*Ha på sig gumistövlar ett helt dygn, även sova med dom.
*Ägga hus ;$
*HAHHA, Kasta vattenballonger på främlingar.

Och vi jobbar på listan så den är itne klar än, så måste vi ta kort på alla också så ni får se at tvi gör allt (a) Nu ska jag typ plugga, eller äta jag är jätte hungrig ! ;O

HAHAHAHAHHA, hittade massa gammla bilder i en delad mapp med Malin, herrejösses i början av sommaren 07 tror jag, Fy-faaaaaan vad vi såg ut !

Matilda ! SVART HÅR =, anna alice

amanda o sofia

elin o malin

malin langar posen HAHAHAHAHA

Jag

jag langar posen

fjortisbrillorna pa veeeeeeeettu

jag o malin in the bil

jag o maliiiiiiiin

Kommentarer
Postat av: josephine

HAHAHHAHAHA , shiiiiit .

hon med svart hår, var hon emo där eller?!

2009-04-23 @ 09:34:08
Postat av: eelin

shiet, jag va ju inte den snyggaste som går i ett par skor:| vad gör jag för scary min? :'(

btw, riktigt snygg hårförlägning johanna, HAHA<3

2009-04-23 @ 14:53:27
URL: http://eelinsiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0