tv ;o

Hej bebiiiisar. Det blev cirka 7 minuters plugg för  mig idag. Fattar ingenting bara en massa siffror och konstiga ord. Kanonjobbigt vettu, så ikväll har jag istället bara kollat på tv en massa. Började med monsters inc på disney chanel, harry potter, färjan, 2 ½ men. Men nu orkante jag titta på det mer så nu är det dags för satc, alltid jag ? Men det var ett tag sen, nu ska jag äta massa choklad och titta på det. Ojoj, känns som att jag har käkat asmycket idag. Har verkligen fått en big mage. Men det går väl snart över, känns ändå rätt chill den här veckan i skolan o så bara fyra dagar. Sen en till vecka sen prao. Äre jag som ska käka bk i två veckor sen eller =| Hahahhahahaha oh jag klagar på min mage nu ? Men no, jag klagante på min mage shit asso e rätt nöjd. Nu ska jag till tvn. PUSSISAAR

Lite fin sådär,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0