steeeeeeek

Hej alla stekare, hoppas verkligen ni har varit ute i det här vädret ! Det har jag, först käkade jag påsklunch o så mycket gott vettu. Sen gick jag över till AManda så gick vi till bron vid ån. Vi bor typ 30 meter från varann så de e asnajs. Satt på bron och sancka om allt från himmel och jord, Mest om killar och om gårkvällen. Satt där fram till typ fem då vi gick till Amandas studsmatta sen gick vi hem till mej o satt o stekte lite. Nu har hon precis gått o jag sitter o dricker påskmust o äter godis ;$.Känner mig lite lonley faktist tror jag ska ut o möta Moa nu fast sen ska jag väl hem o äta igen. Vi hörs senare sötisar. Juste Matilda e inte inne på msn så då kan hon j u nt skicak bilderna, men hon har några på sin blogg. www.matildaaan.devote.se  PUSSAR

jUSTE, VARFÖR SÄGER ALLA STEK :D ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0