pluggaa..

Haaaaaaaaaaaallo, Nu har precis Matte åkt och jag ska börja plugga. Fyfan, tur att man inte går i Moas o deras klass för dom har provet imorgon och itne pluggat något :| Jag har det ju iallafall på torsdag.. fyyyyyyyyy.
Idag har jag och Matte iallafall vart lite duktiga, för vi har sprungit eller joggat :P Där i skogen vid skolan och jag klarade nästan två varv fast det blev lite jobbigt höhö. Men ett varv e faktist 3 kilometer så cirka 4,5 km. Ganska bra för att va jag men när jag sprang med han gick de ju kanon snabbt jämfört med andra gånger jag har sprungit haha. Sen gick vi hem o duscha o åt hamburgare ochsådräa sen tror jag vi somna haha vaknade iallafall precis innan han skulle gå nu o jag skulle äta. Myyyysigt. Äscccccch nu måste jag plugga. PUSSSSAR, hoppas ni kommer ha en roligare kväll än mig ! Måste ba säga att jag faktist är jätte nöjd med det här lovet, det har verkligen vart kanonbra har haft något att göra varje dag och så jävla underbart väder, 5 AV  5 TOSTERS !

hahahahha ;P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0