nyss på msn

ALICE: har du ätit upp ditt påskägg :) (hon gör aldrig leende smailysar till mig)
JAG: Nej, jag har ............ kvar. ( skriver exakt vad) självdå ?
a: nej, lite choklad och grejer.
j: okej
a: I LOVE TO BE A GEEK !
j: jag också ! 8-|  ( sån där glasögongubbe)
a: hörru ! du skickade just mig som en smiley!

a:KOM PÅ ATT JAG HAR GLASÖLGON JUST NU!
j: HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH
j: HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA
a: IAM A SEXY GIRL !!!
j: AHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
j:HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH
j:HAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH osv..

Hahah, fan vad roligt det var började garva när hon frågade mig det. Och sån där smaylis o grejer seriöst höll på o dö.
Så alla vet var den där konversationen mycket oseriös, as always tror aldrig vi haft en seriöst konversation. Känn er ägda, liteeeeeee grann sådär. Nu ska jag duscha för andra gången idag sen blire sova, eller har ju sovigt kanonmycket idag så jag får väl se hur det blir med de vettu. Puss and huuuugs.

Hahahha två år gammal bild =P datummet stämmer inte


btw en lite smårolig sak, det har ju vart himmla dålig uppdatering från min sida. Så igår hade jag bara 77 besökare ;$ Men idag har det gått upp till 127, lite till behövs de för att vara uppe i min vanliga statistik men att de kan gå upp 50 besökare ( om jag inte räknar fel) bara för att man uppdaterar mycket, så ett tips uppdatera ofta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0