mina mardrömmar..

Jag har aldrig drömt mycket mardrömmar eller så, bara ni vet "feberdrömmar" när man ligger o vrider sig o inte kan sovaa men man halv sover o drömmer samma sak om och om igen. För mig brukar det vara ni vet Voldermort i Harry Potter ? Han ska komma och alla måste gömma sig och blir man hittad så dödar han alltid en. Jag blir aldrig hittad men det är lika lläskigt varje gång.
För typ en månad sen hade jag en sån jävla läskig dröm också , tror inte jag skrev den i bloggen men jag berättade om den för alla !

Nu komemr jag inte riktigt ihåg men jag och mina brudar gick runt ute o skulle fråga om någon kunde köpa cigg, så träffade vi på en neger så han ba visst följ med. Så gjorde vi det och ni kanske har sett sckräkfilmen 1408 ? Vi gick in på ett hotell som såg exakt ut så, sen stod vi utanför dörren och självklart står det 1408 på dörren. Men vi gick in, där inne är de helt mörkt plötsligt tänds lampan och runt ett bord sitter ni vet gubben och tanten i motorsågsmassacern ? Så tar dom fram ren sprit och tvingar oss att dricka. Så fattar jag att de är en skräckfilm vi är med i så jag springer till dörren och typ sparkar upp den medans alla andra sitter kvar i rummet.
Jag försöker ringa med min mobi lhela tiden men signalen i one missed call kommer bara upp hela tiden. Allt blir en labyrint och det komemr upp eldar och äckliga monster överallt. Tillslut kommer jag in i mitt klassrum där jag har matte och alla följder med mig tillbaka till hotellet. Det slutade med att vi stod utanför dörren och när dörren öppnas står Emily och Amanda på två pallar med sån här "hängningsgrej" runt halsen. Så hör jag en motorsåg..

När jag vaknade grät jag så jävla mycket och blev så lugn när jag fattade att de var en dröm för de känndes så jävla verkligt. Inatt hade jag en dröm som slog dedär, den var itne direkt läskig men jag hade sån jävla ångest och mådde så jävla dåligt. Det handlade om att jag sköt migsjälv, alltså tog sjlvmord. Jag kommer verkligen ihåg känslan när jag sköt det gjorde itne alls ont och så typ föll jag ner och sen hamnade jag i himmlen (?) Sen kunde jag snacka med alla på msn, ochi ngen verkade vara ledsen över att jag dött. Asså kan verkligen inte förklara nu men den var så jävla äcklig, jag ångrade mig så jävla mycket att jag hade tagit självmord hade verkligen sån jävla ångest ich ångrade mig. När jag vakna och fattade att de ba va en dröm blev jag så jävla glad. Asså drömmar kan verkligen få en att fatta, nu ska jag aldrig mer driva o ba: oh jag tar självmord lalal, för de var så jävla läskigt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag hatar den filmen - 1408, så äcklig, eller läskig..

2009-04-15 @ 17:36:29
URL: http://thismustasch.devote.se
Postat av: Joanna

fett najs design

2009-04-15 @ 21:06:56
URL: http://jolicious.blogg.se/
Postat av: Rebecca

usck villken äcklig mardröm som du berättade hela av.. och det är riktigt äckligt när det känns riktigt också !

2009-04-15 @ 21:52:28
URL: http://reebeccam.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sandra- Jaaa usch, så jävla konstig är den :|

Joanna- taack detsamma :)

Rebecca- Hhaha jag vet den va helt wierd också :|

2009-04-16 @ 22:02:17
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0