kväll

HAHAH kanongammal bild, men mycket rolig. Kolla in min min liksom :)


Hejsan hejsan snyggingar. Nu sitter jag hemma o käkar godis och kollar på satc. Ikväll kan jag ju inte säga att et hänt mycket, nästan ingenting alls faktist. Gick hem till Alice vid halv åtta. Satt där ett tag o kollade på GG med Ct och hennes kusin. Sen skulle dom grilla så då käka jag där fast maten var ine klar förrän vid kvart över åtta. Så åt vi där och så, sen gick jag Ct och Alice till hemköp, alltid. Och mötte massa töntar (a), sen hängde alla där o vid prästgårds typ, astråkigt. Så jag Moa och Emma tog bussen till starren o satt där o tjillade. Sen gick vi upp mot torget o träffade Adam o Max o Andre  Johan o alla dom. Hängde lite med dom ett tag sen blev de mycket kallt så jag kom hem nångång vid kvart över 11. Mötte Matte o Jonte på vägen också så jag tvingade dom o följa mig genom skogen, kanonläskig.
Imorgon ska jag upp rätt tidigt för ja ska t stan med min mamma mysigt faktist, hoppas hon köper en massa kläder till mig (a) Hade beställt en massa kläder från hm som kom i fredags eller hälften av dom, massa trosor o bhar o sånt. Jättebra =) Back to satc, PUSSSIIISAR

En sak har jag tänkt på hela dagen, tänk er att ta självmord genom att bli överkörd av ett tåg/tunnelbana. Seriöst, det måste ju vara det värsta sättet, antingen ligge rman ju med huvet på rälsen och det stora tåget krossar hela huvet, och när de kör över benen. Så jävla hemskt att tänka så, tänk er hur kroppen ser ut efter det, när föräldrar oc hså ska identtifiera kroppen, det kan ju knappt vara något kvar. Får upp den bilden i huvet hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0