Kanonbra humör

Heeeej gullungar. Jag är på kanobra humör alltså ! Har vart vaken sen typ 7 imorse. Först sov jag hos Emma sen vid typ 7 gick jag till Matte och var där. Sen gick vi ut och träffade Samuel och Oskari sen gick jag runt lite med dom i de myycket najsiga vädret, fast jag hade jacka så jag typ dog. Nu kom jag precis hem och ska bara byta kläder och sminka mig lite sen ska jag ner till centrum.
Gårkvällen blev som alltid, misslyckad. Hahah slutade på samma sätt, massa bråk, fulla folk och polisen. Vi var i Smedby och så typ sen kom alla från södervik så blev de massa bråk och ah, orkade inte va där så jag va med lite överallt med Emmis. Nu ska jag somsagt fixa mig, PUSSSSS. Och sitt inte inne framför datorn !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0