helgen

Hej sötnooosar. Förlåt för sämsta uppdateringen men jg har faktist inte suttit vid datan ;o.
Hahah kanske haft ett liv, nej men de har ju vart kanonfin väder ofta man sitter inne då liksom.

Lördags: Har jag ju redan skrivit lite men sen efter jag skrev gick jag till station mötte Moa Tobbe och Jonna, så kom Amanda Sen fler o fler folk. Vi satt mest på vårat vanaliga ställe längst bort vid ån o jag hittade en engånsgrill så de blev lite fiiire. Sen gick jag hem en snabbis och åt sen tillbaka till de andra. Men då satt vi typ vid en busskur och sanckade men en alkis som hette Martin i cirka två timmar, så jävla rolig alltså höll på o dö. Sen kom de lite coola kilalr o vi åkte lite moppe sissodär. Sen gick jag Emma Alice ochCt till Smedby där Matte o alla var o eldade, de  va lite mysigt sen körde vi ltie basket sissodär osen sov Matte här.
 


Söndags: Vaknade upp med Matte kanonmysigt typ fixade oss lite sådära sen gick vi till han ett tag sen till Ladan fotbollsplanen därutanför o träffade alla o Natta och Emma var också där. Men sengick jag Jeppe och Tim och Matte och köpte glass sen skulle vi gå till Vilunda för alla skulle köra fotboll där o jag hade värsta skavsår så jag  gick barfota =/ Men sen hade massa träning där så vi gikc till centrum o jag drack monster som alal snacka om, kanongooood. Så gick vi till ladan igen o jag o Natta satt mest i solen och kollade på när alla killarna körde fotboll asmysigt. Sen åt jag o Matte kebab sen gick jag hem o bytte kläder. Så kom Emma sen ´träffade vi Aladin o Alex så körde dom oss till sattion sen åkte vi och  Amanda och Ct och Alice till Smedby. Så gick jag av vid Matte sen gick vi o mötte hans kompis Rasmus sen träffade vi alla o sådär. Sen drog alla hem till Christian däre va massa folk och firade Samuel. Det var faktist väldigt roligt. Sen sov Matte här igennnnn.

Idag: Har jag bara vart med Matte nu kolalr han på Bröderna Lejonhjrätna, imorgon börjar skolan, o jag har noprov jag itne kan nått på ! Plus att jag känner att jag verkligen måste springa/simma idag... ÅÅÅH ÅNGEST,
förlåt för cp inlägg men ah, bidler o sånt kommer sen. PUSSAR

Kommentarer
Postat av: jossän

Är det ditt ex , asså han matte som sov hos dig eller är det någon annan?

2009-04-13 @ 16:29:21
URL: http://josefine.gynnerstedt.com
Postat av: Johanna

AH, det är mitt ex

2009-04-13 @ 18:24:54
URL: http://asfin.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå e ni ihop igen lr ?

2009-04-13 @ 19:28:32
Postat av: Johanna

på G ;o

2009-04-13 @ 22:54:24
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0