godmorgon

Hallohallo sötnosar. Nu är jag uppe och vaken, gick ju knappt  att sova i Alices hus för hennes små kusiner är här så de lät lite granna, nu är dom ute så nu äre lugnt vettu. =)
Riktigt stekigt väder, eller jag har inte vart ute men det bränner på armen när man sitter nära förstret iallafall ! Jag måste få tag i Zanna också för jag tror hon har mina jeans :|
Usch, vet inte vad jag ska skriva inget lust emd det alls alltså men det är Alice som tjatar vettu.
Har mycket mycket ångest över att jag har ett kanonsvårt no prov snart som jag inte kan nått och typ redovisning i svenska. Usch usch, måste ta o plugga i helgen alltså, kkkkkkkkul.
Yesyes, nu ska vi väl äta frulllle. Ha en bra dag PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0