FORTFARANDE 2 APRIL

Hej alla prinsar och prinsessor, och häxor. Nu sitter jag och borstar tänderna och ska strax  lägga mig i sängen. Gick och mötte Ct nu ikväll, sen drog vi oss mot torget och mötte några sen gick vi och mötte några till. Satt vid några bord och tjillade, himmla mys o ba sitta ute ide fina vädret på kvällen liksom. Fast det började komma myggor det stora minuset med sommaren ! Inte najs inte najs, men men. Satt där ett tag, sen vandrade vi vidare lite, dom flesta hade typ bara tjocktröjor och så tuffingar. Sen va vi ute ett tag men sen gick vi hem till Jonte för han syrra va själv hemma o hon va nog lite scared ;o Sen tog jag bussen frånn prästgårds o kom hem vid typ tio, Nu har jag suttit o snackar med min mamma massa. Sen kom jag precis på att jag måste skriva ut min svenska inlämmning sak som jag haar tillimorgon, och självklart fuckar sig min skrivare ! Mysmys, nu e de typ svart lite här o där. M en de är ju trots allt inte mitt fel. Imorogn bara då sen är det lov, längtar inte alls lika mycket som jag gjort till alla andra lov faktist, men hör av er om ni vill träffas jag har ingenting planerat ! Nu ska jag gå och få min skönhetssömn, not.
Juste idag berätta Jonte och Matte b om hur dom brukar snacka om tjejer och hur alla ser ut och så. Såjävla kul att höra vad dom tycker, man ska ha mycket kurvor och mycket att ta i. Tss, det kan ju jag börja jobba på -.- Närå men jag tycker faktist att min kropp är helt okej, lite större bröst och höfter bara så skulle allt vara perfect. Shit att man alltid ska klaga ! Aldrig är jag nöjd, blöblö Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa veckorevyn som jag upptäckte nyss att jag fått i förregår ! KISSES

SOMMAR SOMMAR SOMMAR, kan inte vänta längre kan det inte bara bli juni nuuu ?

Kommentarer
Postat av: Coooool

Vare inte han som va så äcklig...

2009-04-03 @ 12:44:04
Postat av: Johanna

har jag skrivit något eller ?

2009-04-03 @ 16:39:53
URL: http://asfin.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har fin kropp johanna ;)

2009-04-05 @ 11:23:44
Postat av: Anonym

du har fin kropp johanna ;)

2009-04-05 @ 11:34:40
Postat av: jonte

waaath? vadå brukar snacka om tjejer ? äru sjuk det va jag matte o amanda som ställde fråhor till varandra...

2009-04-05 @ 18:14:10
Postat av: Johanna

amen okej, han brukar iallafall :P

2009-04-05 @ 18:15:46
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0