det är våår

Heeej alla stekare, äre jag som e på kanonbra humör eller =) Har precis kommit in till Alice. Dirr efter skolan låg jag i några soffor som stod utanför skola,  dom var helt kanonvarma brännde mig nästan. Sen gick ja gmed Marcus så träffade vi Malin Emma och Moa som låg och stekte på "vårat ställe" haha några bänkar där de är kanonvarmt, så kom Alice också så låg vi där och sola, shit alltså känndes nästan som sommar va så jävla varmt. Så sen gick vi till torget o köpte glass o så, satt o cnakca fett mycket. Älskar vädret alltså helt craaaazy.
Ikväll skulle vi till edssjön o så, o alla ska väl fortfarande dit fast jag vet inte om jag vill längre.. Men jag orkar ju inte dirr sitta hemma själv så de blir väl antagligen så. Men jag ska typ upp kanontidigt imorgon eftersom jag ska till Linköping.
Nu vill jag int esitta vid datn mera för de ska man int egöra när de är vår utomhus ! Lägger in bilder sen PUSSAR

Hahah borlänge i somras

Kommentarer
Postat av: moa

DU SKA FANIMEJ ME NU!!! <3 annars!

2009-04-03 @ 17:47:49
URL: http://moamjornell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0