blev inge neger för mig :(

Hej snyggingar. Just nu känns allt så jävla bra, åh hela mitt liv känns bara bäst. Har legat ute o solar nu, eller ja det blev bara en stund för det var så jävla varmt haha höll på o svimma. Låg och snacka i telefon mest, det hade tydligen hänt en hel del grejer när jag var kvar vid norrviken igår. Nu har jag preecis duschatockså, ska äta påsk lunch vid två sen ska jag nog ut en stund med Amanda och bara sitta o snacka i de fina vädret. Alla sdom sov hos Moa igår och är tydligen kanontrötta så får väl se om edt händer något ikväll, i dont think så.

hittade en bild från ibörjan av igår kväll på Alices blogg, haha man kanske ser att jag var skit sur ?


Nu ska jag sminka mig lite sissodära, PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0