angry

Ah men den här dagen kommer ju bli jävligt rolig.
Emma och Alice måste typ städa och sen kommer deras kusiner så dom kan man ju bara glömma.
Amanda och Ct har mycket viktigare saker för sig, *host. Hahah nej men ah..
Emily tror jag inte kan gå ut.

BLÖÖÖÖÖÖÖ !
Igårkväll var också rätt tråkig. Jag Ct och Alice mötte Ida Malin Denice Fille Simon Tobbe vid station. Sen satt vi bara där typ, elelr ah kvällens enda roliga var när Tobbe satt o berätta allt som hänt han när han hade haft sex. Sen träffade jag Ct o Alice Emma sen va vi bara vid centrum. Nu ska jag duscha för jag e fett arg, smsa om nån vill träffas !!!!!!!!!!!!


Hahha tuuur, mitt liv löste sig. Ska ba ffixa mig o så nu sen ska jag träffa Denice och dom jag vet ivilka =) Nu blire in i duschen, PUSSAR

datumet på bilden...

Kommentarer
Postat av: Anonym

tobbe vem?

2009-04-08 @ 12:45:01
Postat av: Victoria

Rösta på veckans blogg på min blogg!! :) Det tar inte mer än 1 minut! :)

2009-04-08 @ 12:46:05
URL: http://victoriahallden.blogg.se/
Postat av: ewezi

Allt bra :)?

2009-04-08 @ 12:50:17
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du ge ut din msn =)

2009-04-08 @ 21:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0