7 april

Tjeeeeeeeeeeeenare.
Nu sitter jag hemma, inge planer för kvällen. Har bestämmt mig för en grej nu efter igår kväll, så ikväll lär det inte hända något speciellt. Orkar inte göra något heller. Får väl tjilla bara.
Dagen har vart kanonmysig. Efter att jag uppdaterade förra gången fixade jag mig lite sen gick jag till centrum o träffade Ct Amanda och Alice. Sen köpte vi  glass sen gick vi till " mitt-amandas-och-emilys-ställe". Typ ett ställe lite bortom centrum med massa gräs o sådär, låg där och stekte och lyssna på musik. Eller ja vi låg och snackade en massa om viktigt saker, haha nu hare blivit lite fail pga av igår, något jag egentligen inte fattar men men. Låg där ett tag sen gick vi tillbaka till centrum träffade Hanna och Amanda och också Marcus och Johan. Va lite social sen drog vi till donken, sen åtkte jag och Amanda och Hämtade mitt busskort som jag glömt i Emilys väska. Och ah nu sitter jag här hemma, ska väl ut strax eller till Alice eller någon. PUUSSAR
Btw så ääälskar jag mina nya skor, så jävla fina. Och gud vad jag har fått höra att jag liknar Kenza med dem ihih.


Hahha bara en massa astråkiga random bilder !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0