4 april !

Heej sötisar.
Imorse gick jag upp vid halv nio sen åkte vi kvart i nio till Linköping. Nu sitter jag hos min farmor och farfar och har just ätit våfflor. Ska ut och sola  nu sen senare sak vi på resturang och på någon teater ikväll. Mysmys. Synd bara att jag Missar en rolig sak ikväll menmen.
Kvällen igår slutade ju som vanligt: nattvandrare, polisen, bråk, och en massa fulla folk ! Kvällen började vid edssjön där redan allt va knas så kom polis nattvandrare oallt sen bara skildes alla åt o sen stötte man på alla hela tiden. Slutade med att jag hamnade med Kim Viktor Alice och Emma och vi skulle til lnågon fest, sen kom jag bort från Ema och Alice hade de tydligen gått hem till viktor o käkat tacos. Och alla andra var borta på olikaa stälen i Väsby. Sen när jag va med Kim där ringde Oskari och sa att dom skulle möta mig, Sen träffades alla där i tunneln i marabou till slut. Men jag hade så jävla ont i fötterna plus att jag skulel upp tidigt och så så jag kom hem vidkvart i 12. Inte speciellt rolig kväll, menmen. Nu ska jag ut och sola, riktigt broooownie ska jag bli ! PUSSAR

ni märker väl kanske att min uppdatering blivit sämre, men nu under tiden de är fint väder komm jag nog inte blogga så mkt för vem fan stter inne vid datn när de är somar ute ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0