30 april. valborg snabbt inlägg

Hallojsan sötnosar. Nu e jag skit stressad, måste sminka mig o fixa mig o allt för om en kvart ska vi hem till Amanda o käääka. Sen efter det har jag ingen aning om vad vi ska göra verkligen ingen alls, vi ska nog iallafall gå till brasa i runby först. Liksom ingen valborg utan den ?
Idag typ vid 12 på bk så kom Ullis Malins mamma dit ofixade så jag o Jonte fick gå 2 idag istället för 4 shit hon äääger !! För vi "skulle hjälpa till me o fixa vid brasan" hihi asnajs att vi ficxk sluta två timmar tidigare.
Hinner inte såkriva så mkt men jag Jonte och Moa drog till väbyån satt där o tjilla i solen med musik. Sen kom Matte och Rasmus på sina oragna cyklar COOOLT. Sen kom Emma o Amanda sen Tobbe satt alla där o chillade sen gick vi mot torget träffade Marcus o några sen hänngde jag med Moa hem till henne o hämtade min hårförlängning som på nått sett hamnat där förra helgen ? Yesyes nu blire o huurryyy Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0