29 april

Hejsansvejjsan. Nu har jag precis kommit hem, lååånga dagar. Och shit vad jag har ont i fötterna ! Seriöst avr knappt att jag kunde gå hem från station jag står ju förfan upp hela dagarna. nu ska jag bara vila, äta och byta om sen är det dans, shit orkar jag ?Hihi klart jag gör bästa som finns. Sitter o gör en engelskaläxa nu också, det är ju iallafall bra.
Idag när jag va ute o sopade där vid bk så var min älskling vid statoil så fick jag träffa han en stund också wiiie då mådde jag kanonbra !
När jag gick hem nyss så gick jag ju förbi majbrasan, gaalet mycket saker de låg där. Synd bara att vi have no idea om vad vi ska göra -.- Nu ska jag g öra klart engelskan Hörs sen snyggos PussPussssssss

gammalgammalgaaaaaaammal

Kommentarer
Postat av: amanda

haha men det verkar som det inte gör något att vi inte vet va vi ska göra , ingen i hela sverige vet ju fan ! ..:(

2009-04-29 @ 18:59:22
URL: http://amandacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0