28 april kväll

Hej igen, Nu har jag duschat och sådära så ahr Matte kommit så ska vi sovas lite sådära. Han har just masserat mina fötter för jag har så himmlans ont, och trängingsverk i armarna som satan ! Shit har lyft massa grejer o sådär (a) Fast nyss höll han på o kittla mig så jag nästan dog, himmla jobbigt är det när folk kittlar en.
Idag på bk fick jag stå i kassan ibörjan blev de ba lite fel men sen gick det strålande, fast fy vet inte om jag orkar va där i två veckor alltså. Moa praoar ju i Smedbyskolan med treorna o de verkar aschill, fy jag vill praoa på dagis ! Sen sämst, igår fick Emily servera EMD ! Fattar ni ? Malin och Denice såg Johan Glans, Emam säger att dom såg Blondinbella idag vet itne om de e sant menmen, Och Moa såg ni vet Jacob Öqvist från Vakna med Thevocice han. Fy vill också se nån cooling !
Idag efetr praon åkte jag till station sen fick jag skynda mig snabbt som satn upp till konfa saken så åkte vi till Danderydssjukhus. Det handlade om döden, först var det en typ läkare som snackade fett mycket med oss. Sen fick vi titta på obduktionssalen, massa kistor och.. frysrummet. Där det låg lik.. Under lakan fast man såg liksom hur dom var runt  kropparna. Och så  låg det en lista med folksnamn o personnummer som dött idag, fyfan så sorligt. Jag började gråta ucsh sånt där e så jävla känsligt alltså.. Fyfy. Sen när jag kom hem gjorde jag en engelskauppsats ! Wiiie ett steg närmare till G i engelska. Och nu ska jag o min älskling äta något kanonhangryyyyyy vettu, eller ja han är as always Puuuuuuuuuuuussss

myycket gammal bild på mej o älskliiiiing hihi

Kommentarer
Postat av: lisa

vad är den där grejen som sticker upp? :O

2009-05-05 @ 17:18:03
Postat av: Johanna

haha min hand ;$

2009-05-05 @ 17:41:59
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0