27 april

Hej igen, nu har jag duschat och tittat på färjan lite sådär nu tittar jag på spårlöst, knas program ganska bra ändå.
Idag hade jag ju prao, vaknade typ halv 4 imorse för de var så jävla varmt så tog jag täcket hela tiden så Matte blev lite sur ;O Sen somnade vi om o gick upp vid halv 7 fast jag låg kvar i sängen så han gjorde dumma saker för att få upp mig
-.-. Så åt vi frukost o jag sminkade mig lite sådära och sen när vi gick till station gav han mig en vitsippa som jag hade bakom örat myycket gulligt haha. Så mötte vi Jonte så gick Matte av vid norra berget o vi fortsatte till bk. Jag trode verkligen att vi skulle få typ städa o diska o skit. Men vi fick fan göra asmycket, göra hamburgare, stå i kassa, fixa alla såser grönsaekr o så, asmycket olika. Det avr faktist helt okej gaaalet jobbigt bara shit så ont i fötterna jag fick, sen direkt när vi slutat tog jag o Jonte bussen till station så kom Moa så satt vi där aslänge sen tog jag o Moa tåget till Stan gick till kungsan o träffade Alice Amanda Emily Malin Denice och Emma. Hahah dom var på kanonbra humör så då blev vi också de, gick o hälsade på alla o sådära smysigt väder också. Först sa Emily att vi skulle äta på nån kina resturang btw så HATAR jag Kina mat. Så de va himmlans tur att det blev kungshallen. Asgott som vanligt o vi firade Amanda lite sissodär Grattis älskliing ! Sen vid åtta åkte vi hem. Nu e jag så jävla trött haha helt sjukt, saknar min bebiiiii så himmlans mycket hur ska jag kunna sova utan honom ? Fy vad jag längtar. Så är det ju valborg också kulkul. Sämst är att på måndag har alla i min skola ledigt för att det är studie dag men det kommer ju inte vi ha  ? Asdåligt. Nu ska jag äta lite fil sådära och titta på Ballar av stål fy vad jag älskar de. yeye PUSS PÅ ER 

GRATTIS ÄLSKLING <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0