26 april

Hej, nu sitter jag ute på min altan o steker, eller steker o steker inte världens varmaste väder precis. Mår inte sådär jävla bra idag heller, uschhh. Imorse va jag tvungen att gå upp nio för jag skulle va i kyrkan tio fettjobbigt och tråkigt det va där, höll på att dö hela tiden fast ofta man dör i en kyrka liksom. Igår:
Jag och Amanda gick upp till Alice det blev ingen cykel. Va där o fixade oss lite o så, sen började vi gå mot station mötte Emily Malin och Moa sen vi torget stötte vi på Marcus oJohan som vi fick sällskap med till station. Satt och väntade på bussen så åkte jag o Moa till ekebovägen o mötte Emma och de andra åkte till centrum o mötte Malin Broberg o Zanna. Sen kom vi hem till Malins brorsa där alla var, först var vi bara tjejer vi dansa o hade kul sådär sen kom de killar o annat folk dast jag drog o mötte Matte satt o snacka med han ett tag sen gick vi tillbaka för jag skulle hämta min mobil o allt som va där. Då hade det kommit massa andra som inte fick komma in o lalal, Men sen gik jag o Matte o mötte Moa o Alice så gick han tbx o lallala så kom Amanda som fick sjuss av Natta så fick jag åka medNatta för o möta Matte o lalalalallallala, sen sov han iallafall här. Fast kvällen var ändå väldigt rolig tycker jag. Nu får jag väl se vad som happends Pusssssar
 



Jag har väääärldens ormfobi, så när Malin tog ut sin orm och dom började hållapå med den shit höll på o dö kunde inte ens va i närheten av den fyyyyy . Modiga.se

Kommentarer
Postat av: emily

DU LOVAD EKLIPPA BORT MINA B>EN VILKET DU ALDRIG KOMMER GÖRA NU:@@@@

2009-04-27 @ 22:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0