26 april

Haha, asgulligt. Har just läst flera 96:ors bloggar, som ska till Grönan. Och ahr skrivit cirka tre inlägg var om att dom längtar. För tåv år sen var nog första gången jag fick åka dit själv, jag och Elin fy vad coola vi kände oss. Närman va liten då menar jag mycket  yngre va ju det verkligen sommarens hjöjdpunkt att åka til lgrönan en gång högst två och då med mamma pappa och kanske nån kompis. Såg fram emot det i flera veckor och palnerade. Därför tycker jag de e så gulligt när dom nu gör samma saker. Me nefter förra sommarn med guldkortet är jag så jävla tröttt på dedär alltså, fattade verkligne inte det roliga på slutet nej usch usch. Blir nog grönan högst en gång för mig iår. Pusss

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hehe.. :):$

2009-04-26 @ 21:23:42
URL: http://jolicious.blogg.se/
Postat av: ella

Hihi =) det var super kul där =P -.- ? =D

2009-04-28 @ 21:36:59
URL: http://sparvx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0