25 april

Hej tööötisar. Hihi maybe lite tidigt o va  vaken nu men jag somnade cirka halv 12- 12 igår.
Först igår på dagen åkte jag o alla brudar till stan fy vad mysigt det var, låg i berzelius och stekte och sen gick vi till vattnet, sommar minnen ? Asmysigt iallafall. Sen stannade jag Emily och Moa lite längre och åkte hem vid 7 typ, så åkte jag o Moa och mötte Matte sen gick jag o han hem till hans kompis Sebbe  o va där o stekte eller spelade cs haha, Sen kom Emma också så va vi där fram till typ halv tio så gick vi till centrum o köpte godis osv, sen vare ju lite problem med Emma *host (a) Så skulle vi egentligen till Runby men där vare ju folk som itne passar ihop så bra med varandra plus att klockan va typ 11. Så jag o Matte gick hem till mej och somnade dirr. För han har körtelfeber så de blir inge pussas ! Jätte synd, jag har ju ändå blivit smittadså jag kommer säkert också få det nsart =( Nu e jag kanontaggad på att gå ut o sola, ska iallafall va ute hela dagen! Hoppas nå kul händer ikväll Pussar på er
Btw Grattis Niklas som fyller 15 år idaaaaaag (a) duuktig jag erå (a)


ska jag inte färga håret såhär :D?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0