25 april kväll

Tjingeliiing. Har precis suttit ute och ätit middag, grillar fy vad gott det var ! Sommar feelings. Nu ska jag strax gå ut på vägfen och möta Amanda så tar vi cykeln ! Hahah fyfan vad roliga vi är som cyklar, eller ja hon cyklar jag blir sjussad. Ikväll får vi väl se vad som händer för bus. När jag kommer hem inatt ska jag lägga in en massa bilder jag just hittade från valborg förra året fyfan det vare verkligen ett av de roligaste minnena imitt liv, speciellt morgonen efter.. Nu sksa jag ivög Puss ha en rolig lördagskväll
Btw jag ska färga svart hår wiiiiiiee !


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du va seriös, så skulle svart passa dig asbra!

2009-04-25 @ 22:49:04
Postat av: Anonym

om du är *

2009-04-25 @ 22:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0