23 april

tjinngeliiiiiiiiing. Nu satte jag bara på datan en snabbis för att skriva blogg, sämst idag ju.
Fy vilket mysigt väder det är, vill bara äta upp det och rykterna säger ju att det kommer bli kanonbra i helgen. Idag på idrotten körde vi rullstolsgympa, höll på o garva ihjäl mig all the time fy vad kul de va. Jag var så satans dålig i början o alla rammlade bakåt hela tiden ahahah kanonkul. Sen gick jag hem så mötte jag min älskling så gick vi till mej o tjillade. Myste kanonmycket vi hade ju mycket att ta igen inte träffats på tre dagar "/ asmysigt så kollade vi på filmen vi aldrig hann kolla på i lördags, DU&JAG den var asbra, handlade om en kille och en tjej som vart tillsammans i gymnasiet sen träffas de av olika andledningar med typ ett års mellanrum , sen bevisar de att de inte klarar sig utan varnadra utan hela tiden kommer tillbaka till varandra.. det var kanonbra ! Så har vi ätit o så, suttit ute lite sissodära.
Imorgon ska jag iallafall sola, fy vad skönt. Fast den här gången blir det bara 20 minuter, shit 40 är för mycket alltså. Asrädd för cancer uusch ! Nu håller alla på o snackar vad som händer i helgen, blö vi får väl se jag o Moa ska kirra biffen imorn ! Hahah fyfan fult de lät, jaja nu ska jag plugag lite på mina engelskaglosor till imorgon. Usch hade möte idagmed min pappa ochmin engelskalärare, igvarning.se ! Måste verkligen klara de här läxorna o provet nu alltså.. KISSES !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0