22 april morgon

Hej bebiiiisar. Är fortfarande hemma för jag försov mig, Alice ringde och väcktre mig o ba vart äru ?! Orkade inte hinna till matten då så jag går till svenskan som börjar 10.10.
Inatt vaknade jag typ 4 gånger av sms, dedär jävla kedjebrevet om en kille. Blöö höll på o dö samanlagt har jag fått  16stycken. Fattar inte varför folk alltid skicka kedjesaker vidare ? Särskillt sånna här om du inte skickar vidare till 15 pers kommer du dö lalalal, fattar itne att folk tror på det. Nu ska jag sminka mig lite grannnna, ikväll e det danns AAAAAAAASNAJS !!! hihi, sen på toorsdag får jag träffa min älskling, usch inte träffat han sen söndags hur klarar jag mig liksom ? Jaja Pussiissar
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-04-22 @ 13:16:42
Postat av: Anonym

FAnNnNn VAaaaaAAAa sTEEKkkKKK AssååWWWF jagt skojAAA

2009-04-22 @ 13:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0