21 april kväll

Hallohallooooo, Nu har jag just kommit in var ute och satt vid station ett tag haha alltid jag, liv.se.
Nu ska jag tvätta min hårförlängning som blibit kanonsliten även fast den är ny, usch jag tar hand om den så dåligt ! Hahah sämst, så ska jag måla naglarna och lite sissodär titta på sex and the  city så jag blir klar nångån Alice tjatar osm satan efetrsom hon ska låna min box sen. Ska också få en ny design hoppas jag, usch tycker itne om den här, alldeles för liten text o inge bilder fy. Höhö.

Idag på konfan snackade vi om döden, shit vad alla satt tysta när Fredrik snackade, inte mycket annat man kan göra när ma nsnackar om det liksom asokänslig man skulle avre om man satt o snackade.
Emil, en av våra konfaledare jobbar på Arlanda haha jag och Ct satt typ och snackade med han om et i 20 minuter han berättade ascoola grejer. Han träffar kändisar varje dag, han har träffat typ alla Britney Spears o ah asmånga. Så berättade han om när folk hade med sig knivar och sånt i säkerhetskontrollerna. Och han har vart med och gjort programmet Stockholm-Arlanda ascoolt ! Jag vill fan jobba där när jag blir stor, får träffa en massa kändisar o grejer. Shit äre jag som e helt kändisfreak eller =| Inte niiiiice.

E btw kanontrött på min blogg usch o fy, Men men de går ju upp o ner. Puuuuuuzzar

HAHAHHA MITT HÅR, fy vad ljust och fluffigt det var =|, ignorera byxorna bilden är gammal..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0