20 april

Hej älsklingar. Nu är jag hemma och sitter och skriver om ett svenska arbete som jag bara fick G på, aldrig att jag bara tänker få ett G på nått inom svenskan så då får jag skriva om skiten. Men men inte mycket annat för mig. Idag i skolan kunde man provspela till en film så gjorde jag och Amanda det. Men det var ju inte det lättaste eftersom han jag skulle snacka med var Samuel som spelade Tsatsiki och Zacke i i taket lyser stjärnorna. Hhhaha det var ju lite pinsamt så det gick åt helvte menmen, har man träffat han iallafall Alltid något =)
Jag e överlycklig btw, fick G på mitt fysik prov ni vet som jag hade så mycket ångest över ? Gokännt var 20 och jag fick 24, haha riktigt najs. Nu ska jag fortsätta, PUSSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0