2 APRIL


Hej snyggingar, kom precis hem från centrum och nu sitter jag och väntar på food sen ska jag väl ut igen !
Har inte mycket att säga, vädret är uuuunderbart och jag mår för det mesta suuperduper bra. Idag vann Amanda godis i skolan före va nån tävling man skulle gissa typ vikten på ett påskägg, vi hade "mattedag" idag så allt skule handla om matte. Btw så fick jag ig på mitt matteprvo banne ! Jaja, bara imorgon sen är det looov ! Kommer bli så jävla chill, helgen blir nog väldigt lugn tror jag. Eller imorgon ska vi se vad som happens fast på lördag ska jag till linköping och kommer hem på söndag. Mycket kul.. haha. Sen på måndag ska jag till stan med mami o shoppa massa sommar kläder, kanon mysigt.
Måste bara skriva en mycket rolig sak som  hände idag på idrotten, haha vi körde badminton så hade vi vikare som trode han va vörsta militären typ fast han va typ bög, haha asrolig. Sen låg jag Emma och Amanda och typ garva på golvet hela lektionen för allt fuckade sig för oss, de va inte kul egentligen men allt känndes så bra typ. Hahah hoppas vädret e lika myspys imorogn. Nu ska jag äta PUSSSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0