19 april

Hej. Nu sitter jag själv för Matte har just ¨åkt, ska strax äta sen ska jag till mina kusiner och fika o så för en av mina kusiner fyller år. Igår gick jag somsagt till station o mötte matte, helt osminkad bränd på kinderna och mjukiskläder tror ni inte jag träffade en massa folk elelr -.- Vi hyrde tre filmer, Patrik 1,5 REC och Du och jag eller nått sånt. Vi kollade på Rec som var en skräck film och Patrik 1,5. Rec var helt cp, haha astråkig ibörjan emn kanonläskig i slutet, fast jag fattade verkligen itne slutet askontistg. Och Patrik 1,5 var ju lika bra som förra gången jag såg den. Vi abra va hemma o myste o sånt hela kvällen o natten. Jag älskar min pojkvän ;$. Nu ska jag äta skriver senare Pusss
btw, jag ahr verkligen brännt mig på hela kroppen, svider som satan överallt :( Matte kallade mig för tomat =|

Kommentarer
Postat av: Mattias<3

en jätte fin tomat:) hehe

2009-04-19 @ 18:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0