19 april kväll

Hej bebiiiiisar. Sitter o tittar lite på wipeout och äter godis.
Idag har jag vart hos mina kusiner och ätit lite tårta sådära, tycker egentligen inte om tårta men jag åt marsipanen asgott. Sen åkte jag till Alice o va där rätt länge o tjillade, sen kom Emma hon av så jävla arg och på dåligt humör itne najs inte najs. Sen gick jag och Alice hem till Ct där Amanda och Emily var så kom Malin lite senare. Dom hade ju haft kräftskiva igår (som jag inte var med på pga av att jag o Emily va osams) Och äcen med Ct men hon hade inte heller vart med så då käkade vi kräftor igen idag istället. Tror att et är löst mellan oss nu men ah, förlåt för det jag sa till er.. =/
Det var iallafall kanongott, alla åt citrka 4 stycken medans Emily käkade typ 20. Sen snackade vi asmycket om igår kväll också, och om en person alla är så jävla besvikna på. Åh blir så irriterad :(
När jag hade käkat så petade jag mig i ögat så nu äre rött o svider oallt, inte så mysigt direkt.
Fast nu svider det inte på kroppen längre i allafall emn jag och Amanda ska sola någon mer dag den här veckan måste ju hålla kvar solbrännan ! Pusshej
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0