16 april

Hejsan sötisar. Nu har jag precis vart med Matte o han var hos mej redan när jag kom hem från skolan därför har jag itne uppdaterat på hela dagen, hoppas ni har överlevt !
Vi har hfat kanonmysigt gjorde mat lite sådär pomfritt med korv o kycklingspett hehe. Idag hade jag ju två prov, i really hope att jag får G på båda ! Sen har vi suttit ute i skogen och gjort bröd och kokat te också, tur att jag duschade när jag kom hem för man luktade brasa så in i helvete ;O.
Kom precis ihåg att jag har någon redovisning i svenska imorgon också som jag måste träna på, usch men imorgon är det fredag så här klagar man inte ! Väärldens bästa dag. Ingen aning om vad vi ska göra bara tare chill ihope, ska iallafall sova med Matte imrgon kanonmysigt. Fast det känns inte som att det kommer bli något mysigt väder imorn men man får väl se. Ska till centrum imorogn också med min mamma och kolla på en klänning till konfermationen och typ svarta tygskor osv.. (a)
Uppdaterar lite senare hihi Pussar gullungar

Juste ! Idag har jag namnsdag och vet ni vad jag fick av min mamma ? Hahah typ presentkort på nagelförlängning, ofta man får sånt bara för man har namnsdag itne ens mitt första namn heller=| Assnällt ialalfall hiih

Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta du e tsm med mattias jansson igen, han har dumpat dej typ tusen gånger skit i honom du hittar bättre

2009-04-16 @ 21:38:42
Postat av: Johanna

Du har ju svaret där uppe !

2009-04-16 @ 22:03:03
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0