16 april test

OM JUST DIG:
Namn: Johanna Karolina Patricia Brandin
Född: 27 December 1994
Bor:  Runby, Upplandsväsby
Smeknamn: Ingenting
Familj:  Mamma o Pappa
Skola: Runby

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD:
Saknat något: Jaaaa
Ångrat något; Jaaaaaa
Ljugit: Ja
Kännt dig sämst? många gånger
Gråtit: det tror jag
Skrattat: Haha gud ja
Varit sjuk: nej
Varit utomlands: nix
Kysst någon: Yes
Kramat någon:  Yess

KÄNSLOR:

Gråter du ofta: nae, har blivit en del nu på sissat tiden annars aldrig
Skrattar du ofta: Jaaa
Hur känner du dig just nu? glad o trött
Hur har du mått på senaste tiden Helt olika, i början ledsen i slutet glad
Har du funderar på självmord: Mjo, fast det skulle aldrig hända
Blir du lätt kär: Nej
Tror du på ett föralltid: Nja, eller det beror på vad det handlar om
Kär just nu: Japp
Sårad av kärleken: Behöver jag ens svara?
Vilken sorts killar gillar du: Omtänksamma
Ska en kille vara söt eller het: haha het, det sa man ju för ett par år sen (a) Nja, både snygg o söt
Ska en kille vara lång eller kort? LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG
Ska en kille vara blond eller brunett? spelar ingen roll
Får du många killar?: Behöver bara en

UTSEENDET PÅ DIG:
Brunett eller blondin? Brunett
Ögonfärg: brunt
Långt eller kort hår:  Rätt långt
Snygg eller ful: Hahah snygg ?
Nöjd över ditt utseende: yess
Brukar folk säga att du är snygg, söt, vacker? jaa
Har någon sagt att du borde bli modell? det har jag väl hört nångång
Långa naglar? åh jag vill ha, nu har jag lite halvlånga sådär
Sminkar du dig?Yessss

Nu ska jag nog lägga mig i sängen Puss o godnatt sålänge hörs imorgon gullungar !

Kommentarer
Postat av: Erica

Tack för din frågor, nu finns svaren i min blogg! :D

2009-04-16 @ 23:00:25
URL: http://leaveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0