16 april, om mattias

Postat av:

ofta du e tsm med mattias jansson igen, han har dumpat dej typ tusen gånger skit i honom du hittar bättre

2009-04-16 @ 21:38:42

För det första, Nej vi är inte tillsammans igen. Vi är på G, så vi vet att det verkligen blir rätt denhär gången.
Att det har tagit slut mellan oss två gånger berodde på något som är mellan oss två, en andledning som jag inte tänker skriva här men som jag jobbar på att ända på. Du känner antagligen inte han och jag vet ickså att de verkar som att han dumpar mig hela tiden och jag alltid kommer efter honom, men så är det itne. Vi har träffats ganska mycket under tiden "det var slut mellan oss" de här fyra veckorna som har vart nu. Och att du säger att jag hitta någon bättre? Nej det gör jag inte, det finns ingen annan jag vill ha, jag har verkligen hittat den perfekta killen för mig som jag älskar så otroligt mycket. Jag vet intehur länge det kommer hålla men jag kommer alltid finnas kvar för han hur han än vill ha det. För han var/är min första riktigt kärlek och han är verkligen någon som fastnat i mitt hjärta. Så nej det finns ingen bättre för just mig, och jag skulle itne vilja ha någon annan vem som helst i have found my big love. Jag skiter i vad alla tycker om att det här är tredje gången, eller ja förra gången var det slut i en dag... För mej känns allt så jävla underbart, jag hoppas att hans känslor är lika dana men alla kan bara sluta lägag sig i och antingen vara glada för vår skull eller bara itne bry sig för jag behöver inga negativa kommentarer !

Kommentarer
Postat av: alice

GOOOOO JOHANNA OCH MATTE :D <33

2009-04-17 @ 18:10:09
URL: http://aaliceh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0