15 april, min nya design

Hej schnyggingar ! Nu har jag precis duschat så nu är jag ren och len höhö ;O
Asmånga har frågat vem som ahr fixat min design, haha alla kanske fattar att det itne är jag eftersom jag är kanondålig på sånt (a) Men jag hade tydligen vunnit någon design tävling förut så snälla http://tildisens.blogg.se/ fixade den till mig, Tack kanonfin blev den. Kunde verkligen inte ha min ickedesign längre. Nu sitter jag o äter chocklad, börjar nästan bli lite äcklad av mig själv.. Hahah askul. Ihelgen snackar alla brudar om att vi ska ha kräftskiva på lördag. Något vi haft i typ fyra år hemma hos Emily, alltid olika månader. Hahah får väl se hur det blir med det, lite mysigt skulle det ju allt vara !
Tyvärr har jag inte alls pluggat på provet, men läste i Denices blogg att det var lätt så, i hope så ! Iskolan imorgon ska vi ha någon typ "friluftsdag" eller halva dagen, vi ska göra bröd och koka vatten och sånna balla saker i skogen, haha mysigt. Kan känna på mig att de komemr lukta brasa om hela mig sen. Sen ska jag iallafall träffa Matte det var ju ett tag sen nu. Och imorgon har jag namnsdag haha, jag heter ju faktist Patricia också. Lite småcoolt sådär, KISS AND HUGS.

Hahah en sånhär tröja vill jag ha ascool !
 
IAM STILL A VIRGIN. this is an old t-shirt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken matte? han du var tsm med förut?

2009-04-16 @ 17:57:06
Postat av: Johanna

Ja han

2009-04-16 @ 22:02:40
URL: http://asfin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ofta du är oskuld?:o

2009-04-16 @ 22:23:42
Postat av: Anonym

ofta du är oskuld?:O:)

2009-04-16 @ 22:24:42
Postat av: Johanna

Nää ;O d e ju d som e grejen med tröjan.. -.-

2009-04-17 @ 18:16:13
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0