14 april

Hejsans hejsan snyggingar. Nu sitter jag är framför datorn o tjillar o äter godis, haha fast det är snart slut kanonsorligt känns det. Nyss damsög jag lite, för det verkade som jag på nått sett fått med mig hela skogen in, hahah kan ju undra hur det har gått till ;o(a)
Jag har pluggat nu i typ en och en halv timme också, min pappa hjälpte mig massa o förklara annars hade jag aldrig fattat ! Kanske itne blir lika stort ig nu iallafall, sen har jag två omprovn i matte den här veckn också, shit är det jag som har ett jobbigt liv eller ? Sen idag fick vi reda på vilka tiden vi ska praoa, jag ska praoa 8-16 satan alltså, vem orkar gå upp typ 6 :| Nu ska jag nog läsa veckorevyn och tvätta min hårförlängning, ni vet jag köpte ju en ny för itne så länge sen ? Den har redan blivit nästan så sliten som min förra, jag har alldeles för mycket hårspray och tuperar den för mycket
( inte sådär fjortis style ).
Nu ska jag gå uppdaterar sen igen PUSSAR på er

haha btw, Ct är ju världens blondaste person som kasnke en del vet. Idag hade jag skrivit : bay sea share ten på min mobil o ba säg dehär högt till henne. Så sa hon de o alla började asgarva hon ba i typ tre minueter ba vadå ? vadå köpa ett hav eller vadå ? Hahhaha så jävla rolig höll på o dö (a)


Det var en tjej,som var född med ett genetiskt fel.Hon var blind och hon önskade sig inget mer än att se världen.Hon sa till sin pojkvän " Om jag bara kunde se skulle jag gifta mej med dej ".En dag och 2 veckor senare donerade någon ett par ögon till henne.Hon kunde se,då frågade hennes pojkvän om de skulle gifta sej men när hon såg att han var blind vägrade hon och lämnade honom,det sista hon fick höra honom säga,var ett brev.I brevet stod " Okej,min älskling lämna mej om det verkligen är ditt val,men lova mej en sak,ta hand om mina ögon!

såjävla hemsk på något sett, alltid jag med sånna där texter men dom är så läskiga tycker jag =/


HAHAHA apropåläskig, jag o Jennifer för ett bra atg sen (a)





Kommentarer
Postat av: Jennifer

HAHAHHAHAHAHA FYFAN JOHANNA ! -.-

2009-04-15 @ 10:00:44
Postat av: Johanna

HAHAH jätte läskiga (a)

2009-04-16 @ 22:00:08
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0