1 april

Hejsan hejsan. Nu skulle jag ju egentligen ha vart på dans men precis när jag skulle till station fick jag ett sms att det är inställt, kul ! Jag som inte simmade i måndag heller, och jag ska få fin kropp, pfft..
Idag efterskolan fixade vi lite grejs, sen drog jag och Emma till ett typ tak vid en lekplats i ägget och solade, eller, vi hade kläder på oss fast ah låg och njöt av solen om man säger så. Jag hade svarta leggins på mig så solen typ brännde på mina ben, skit skönt vare ! Känndes verkligen som vår låg och lyssnade på en massa låtar från i sommras, haha alltid ? Men vem gör itne de liksom så jävla mysigt.
Sen tog jag bussen hem, tjillade vid station ett tag. Sen när jag kom hem skulle jag egntligen plugga. Men jag fastnade framför
datorn..

* SO- prov imorgon, måste få minst VG+ så kommer jag få mvg i slutbetyg.
*Svenska inlämmning bokanalys, skriva om romantiken, skriva om en författare till fredag.
*Engelska glosor, verb massa skit till fredag. Aldrig gjort en ända engelska läxa därför har jag igvarning så de måste bli bra !
* Engelska uppsats om typ Narnia ?
*Engelska häfte men en massa skit.

Det känns lite småjobbigt. har nästan gjort klart svenskan nu iallfall.
Sen när det inte blev någon dans så kom EMily hit sen gick vi ut, gick runt lite sen slog vi oss ner vi station och hängde där, mycket coolt. Sen åt vi lite sibylla sissodära. Fuuntar på om jag ska dra ut strax igen men det tror jag inte, eftersom i really need to plugga! Usch, men jag vill inte sitta inne-hemma-själv. Känns som jag har blivit beroende av att vara med folk hela tiden nu. Förut kunde jag sitta hemma jsälv och tycka att det var skönt, nu måste jag hela tiden träffa folk. För ja sitter man sjäöv börjar man ju tänka en massa.. Men deeeeeeeeeeeeeeeeee ska vi inte göra nu. Nepp för nu jävlar ska jag ta fram pluggböckerna, blöö.

Påsklov snart iallafall, fast jag o Denice ska låtsas att de är sommarlov (a) KISSSSES

Juste btw, e lite sur för jag har inte blivit lurad något idag, asså inte något stort som jag verkligen gick på. Och den ända jag har lurat va att jag sa till Emma att jag var gravid, men sen började jag argava så det faila. jätte syyynd. Men jag kommer igen nästa första april !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0