vill bara bort

åhw, jag e så avundsjuk på alla som kan skriva långa och bra texter hur dom typ känner. just nu mår jag så jävla dåligt. inte bare idag utan i ungefär en vecka nu. allt känns bara helt onödigt och ingenting känns viktigt. jag är dryg mot alla sur och trött hela tiden. jag mår skit dåligt och de tror jag ganska många har märkt. jag är as känslig för allting och jag har tänkt på så jävla mycket saker. jag har även tappat matlusten och min mamma gör bara saken värre när hon tvingar mej att äta. shiiit alltså allt är så jävla dåligt nu. vet itne om de beror på att jag saknar alcie och emma så sjukt mycket. allting känns bara fel. jag skulle verkligen bara vilja försvinna helt och intte behöva bry mig om något eller någon. inte va rädd för att göra fel eller något. fanfan :( ÅÅÅÅÅÅÅH JAG ORKAR ITNE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0