my helg, blööö

tjoooooooooooo, jag e en bil. hah nää.
shit pomfritt vad sämst jag har inte uppdaterat idag. även fast jag haft hur mycket tid som helst för jag har verkligen gjort nathing idag. var med matte typ till halv 4 för han sov hos mej men vi kolla typ ba på tv och sånt hela morgonen å så. sen åkte ja till centrum där min mamma var för jag hade ingen annnan att vara med  haha. så gick ba efter henne typ sen åkte vi hem vid kvart over five och jag hade fortfarande inget att göra så jag skulle kolla på film, efter fem minuter av filmen fallade jag in sleep. (sommnade jag ) sen väckte min mamma mej å så åt jag osv. sen åkte jag och amanda till malin där dempo också var. sen gick vi till moa så gick vi till starrish. hahahaha där satt de väldigt COOLA personer alltså shit pomfrit, typ dog nästan lika coolt som mitt liv var det. plaerna va egentligen att vi skulle åka till grimsta och träffa några töntar fast så blev de inte på långa vägar. så vi åkte istället till donken, åt osv sen träffade vi kim å nån vigge sen också oskar och nån. stod med dom ett tag sen tog kim och vigge bussen med oss to the starrish sen vid typ halv 12 gick vi to amandi and va där and snackade om coooola saker. HAHA dom va inte coola nånstans shit alltså vilka saker vi disskuterade. men de äger för alla katter e så coooola. naaaaaaaaaaeh nu ska jag antagligen kollapå film sen kommer väl matte skulle jag troooooh. pusspåalla coola
vvarför jag inte lagt in bilder på typ trettiofemtusen år är för jag har bara suttigt vid min bärbara och där har ja inga bilder, men noo jävlar e jag vid den fasta ! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0