en dag för tre år sen

SHIIIIIIIIIIIT, haha satt och kollade på massa gammla bilder. såhittade jag i en sån här delad mapp på msn, bilder som fanny skickat för typ tre år sen. när jag, michelle, elin, fanny och anna var i smedby skolan en dag när vi andra hade studiedag. shit alltså den dagen vad mycket minnen man har. när vi skulle hitta till smedby skolan haha och när vi var där med sofia å malin, när vi sen gick runt hela smedby för att komma till donken istället för att gå igenom. när vi hittade en kundvagn och hade very roligt med, när vi gickupp till "väsby centrum skylten" för att ta kort haha. när vi sen gick hem till malin och var där. de va några dagar innan jul 2006 tror jag det var eller 2005 ? shit ingen aning. askul och kolla tillbaka på dom iafall. vad alla har förändrats och vad mycket saker som ändrats. michelle som jag var hur tajt som helst med då pratar jag knappt med längre. anna och jag som också va jätte bra vänner ett tag känner jag ju knappt llängre´. samma sak med fanny. elin som är min twin, men har flyttat till gävle som jag inte alls träffar ofta. och sofia och malin har jag inte träffat på hur länge som helst. lite synd tycker jag nog. samma sak med alla typ, louise som jag var mycket med förra sommaren. matilda som vi i somras va med oavbrutet i en vecka. amanda j har jag inte heller träffat på sjukt länge. wöööööööööööööh fett bad.
här e iafall några av dom sjuukkkkkkkkt fula bilderna, men tänk på hur länge sen det var.. klicka på dom små för större.


 guh börjar fan grina när ja ser dom. fyfan att man har vart så jävla ful

Kommentarer
Postat av: anna

UUUUSCH, HAHAHAH! saknar §

2008-12-21 @ 18:56:58
Postat av: matilda

johanniiie, jag saknar dig.. :(<3

och jag måste bara säga hur otroligt söta och små alla ser ut. hihi :D<33

2008-12-22 @ 00:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0