-

oooooh. nu tror ni allt jag har vart död på eftermiddagen/kvällen. svar: halvt rätt. jag har sooooooovigt. det ni, gissa om det är jag som inte kommer kunna somna inatt eller. sover jag to mutch på dagen somna jag inte på natten. not najs, det blir osoviga nätter nu alltså. fast trots allt har jag ju kolla på sex and the city i tre timmar också så lite ljug vare juuuu. plus att jag var ju med elin tills hon skulle till sin gammelmormor eller något åt det hålelt. vi körde monopol TJOCKT NICE. de äger ju trots allt, fast vi hann ba köra ca en timme men i övermorgon då jävlar fortsätter viii. and iam gonna going to vinna. nu ska ja g  inte sitta vid datan för ja har faktist bättre saker för mig. typ. PUSSSAR

har inte mobilen nu iafall, vet inte när ja gfår tillbaka den så alla vet !

jag hade inte min snygga dag idag..

Kommentarer
Postat av: eelin

NÄMEN FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY! jag ser very sliten ut ? :o <333

2008-12-29 @ 08:31:36
URL: http://teliareklam.blogg.se/
Postat av: Lina

Guud vad smala lår du har,vill ha dom ! :)

2008-12-29 @ 19:38:43
Postat av: Johanna

EELIN- hahahah vare partypartylllllllllr

lina- mahahahha men ofta man tänker på sånt,tack

2008-12-29 @ 20:46:35
URL: http://asfiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0